Jak ustawić własne SMTP w RedCart.pl?

1. Wejdź w USTAWIENIA >> PODSTAWOWE USTAWIENIA

RedCart - Menu

2. W menu z lewej strony wybierz USTAWIENIA SERWERA POCZTOWEGO. Zyskasz dostęp do ustawień serwera SMTP dla wiadomości wysyłanych ze sklepu oraz do wysyłki newsletterów.

RedCart - Ustawienia Serwera Pocztowego

3. Wybierz, który serwer chcesz skonfigurować i wpisz dane, które otrzymałeś od nas w wiadomości powitalnej. Następnie kliknij
Wyślij wiadomość testową
. Przykład konfiguracji:

RedCart - podmiana SMTP

  • Podaj adres email – Adres e-mail do wysyłki wiadomości
  • Podaj login do serwera poczty SMTP – podaj nazwę serwera z rejestracji
  • Podaj hasło do serwera poczty– jeżeli nie zmieniałeś, wpisz hasło przesłane via SMS
  • Podaj adres serwera SMTP – smtp.emaillabs.net.pl
  • Podaj port SMTP – podajemy numer portu SMTP – 587
  • Szyfrowanie – TLS lub brak

3. Sprawdź nagłówki wiadomości testowej. Jeżeli w polu return-path znajduje się końcówka mail.emaillabs.net.pl oznacza to, że wiadomość została wysłana przez EmailLabsTM

Shoper - podmiana SMTP

4. W prawym górnym rogu ekranu, kliknij ZAPISZ.