Jak ustawić własne SMTP w SalesManago?

Ustawianie własnego serwera SMTP w SalesManago np. serwera EmailLabsTM jest bardzo proste. Całą synergię można przeprowadzić w przeciągu minut. Wystarczy tylko kilka kroków, zobacz jakie to proste:

    1. Rozpocząć należy od rejestracji w EmailLabsTM, podczas której otrzymujesz od nas dane SMTP host, SMTP port, SMTP użytkownik w mailu. Zalecamy spisać te informacje w jednym miejscu.
    2. Następnie musisz zalogować się w panelu SalesManago i wykonać kilka kliknięć: Ustawienia -> Konta email -> „Dodaj własne konto e-mail”. Otworzy się okno konfiguracji konta takie jak poniżej.

  1. Pozostały już tylko trzy kroki. Najpierw musisz podmienić wcześniej wymienione dane serwera SMTP przy numerach 6, 7, 8, na te, które dostałeś od EmailLabsTM przy rejestracji. (UWAGA: Dane podane na obrazku są przykładowe)
  2. Następnie ustawić SMTP hasło przy numerze 9, na hasło do integracji, które możesz ustawić w panelu EmailLabsTM.
  3. W przypadku punktów od 10 do 15 przy integracji proponujemy zaznaczyć wszystkie pola oprócz SSL. Zalecamy jednak tą część skonsultować z supportem SalesManago.

Uwaga! W przypadku wysyłki przez zewnętrzne serwery SMTP w SalesManago występuje ograniczenie do 1000 odbiorców w bazie. W celu zdjęcia limitu, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta SalesManago.