Rejestracja

Aby rozpocząć pracę z EmailLabs należy dokonać rejestracji pod adresem:

Aby dokonać rejestracji, wystarczy podać nazwę panelu, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego.

Aktywacja konta

Po poprawnej rejestracji zostanie wysłany do Ciebie link aktywacyjny, w który należy kliknąć aby uzyskać pełen dostęp do wszystkich opcji EmailLabs. Do czasu weryfikacji Państwa danych przez pracownika, konto będzie ograniczone do 400 wiadomości e-mail dziennie.

Po rejestracji w usłudze, wyświetli się formularz z prośbą o wybór pakietu, dopisanie danych osobowych oraz danych firmowych. Nasz pracownik będzie mógł zdjąć dzienny limit wysyłki, dopiero po weryfikacji danych podanych w formularzu.
W każdej chwili mogą Państwo zmienić pakiet kontaktując się z biurem obsługi klienta.

Konfiguracja wysyłki wiadomości e-mail przez serwer SMTP EmailLabs

Aby poprawnie skonfigurować wysyłkę wiadomości przez serwer SMTP należy używać poniższych danych. Jeżeli mają Państwo problem z konfiguracją swojej aplikacji zapraszamy do skontaktowania się z naszą pomocą techniczną pod adresem bok@emaillabs.pl lub na czacie na stronie internetowej usługi.

Ustawienia dla połączenia szyfrowanego:

Ustawienia dla połączenia nie szyfrowanego:

W prawdziwej konfiguracji nie używaj znaków „{” oraz „}”

Zmiana hasła

Po rejestracji w usłudze, otrzymasz od nas SMS z hasłem do Panelu oraz integracji SMTP (jest to jedno i to samo, losowo wygenerowane hasło). Aby zalogować się do Panelu analitycznego, powinieneś użyć hasła wysłanego do Ciebie SMSem oraz wybranego podczas rejestracji loginu (login znajduje się również w wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym). Po pierwszym logowaniu zalecamy zmianę hasła do Panelu Analitycznego i do integracji SMTP.

Jak zmienić hasło do Panelu Analitycznego?

Jak zmienić hasło do integracji SMTP?

Ustawienia DKIM

Wszystkie wiadomości e-mail wysyłane przez EmailLabs są standardowo podpisane naszym kluczem DKIM. Jeśli jesteś posiadaczem dedykowanego IP, to możesz dodatkowo ustawić indywidualny DKIM. Indywidualny DKIM spowoduje, że dopisek w Gmailu „wysłane przez emaillabs.net.pl”, zniknie.

Jak ustawić DKIM?

Jak działa DKIM? (Artykuł na blogu)

Integracja API

EmailLabs daje również możliwość wysyłki wiadomości i pobierania statusów po API.

Sprawdź dokumentację API >>