Białe listy stosuje się w przypadku, kiedy chcemy mieć 100% pewność, że wiadomość zawsze dotrze do danego adresata i nie zostanie zablokowana przez czarną listę EmailLabs. Wykorzystuje się je szczególnie w przypadku komunikacji wewnątrz oddziałowej lub dla kluczowych klientów, którzy muszą otrzymać komplet wiadomości.

Białe listy aktywowane są automatycznie na wszystkich kontach, ponieważ funkcja jest dostępna dla każdego Po zalogowaniu do panelu EmailLabs należy wybrać zakładkę RAPORTY, następnie CZARNA LISTA. W tym miejscu znajdziesz nową funkcjonalność – button zatytułowany jest “BIAŁA LISTA”.

Po wybraniu funkcji pojawiają się dwa pola do uzupełnienia. W pierwszym uzupełniamy domenę lub konkretny e-mail, a w drugim podajemy prawdziwy powód dodania na białą listę.

BOK nie musi akceptować adresów, które wydają się podejrzane lub przedstawiona adnotacja budzi podejrzenia. Adresy założone na ogólne konta providerów, np w wp, onecie, gmailu etc także nie mogą zostać dodawane na białą listę.

Więcej informacji dostępne we wpisie na blogu: https://emaillabs.pl/whitelista-juz-dostepna-w-emaillabs/