Pozwala sprawdzić, którzy użytkownicy zostali dodani do listy zablokowanych adresów.
Dodawanie adresu e-mail do czarnej listy przez Panel
Aby dodać adres do czarnej listy przez Panel, należy kliknąć przycisk „dodaj” (znajdujący się po prawej stronie ekranu), a następnie podać adres e-mail, oraz powód dodania do listy.
Dodawanie adresu e-mail do czarnej listy przez API
Zobacz jak dodać adres e-mail do czarnej listy przez API >>
Ustawienia czarnej listy
Aby dokonać zmian w ustawieniach czarnej listy wejdź w zakładkę „Administrator” –> „Ustawienia ogólne”
Zobacz jak dokonać zmian w ustawieniach czarnej listy >>
– w tym ustawieniu każde konto smtp posiada własną listę adresów odrzucanych przy wysyłce (to ustawienie jest domyślne).
w tym przypadku wszystkie wpisy obowiązują globalnie, bez podziału na konta smtp.
Szukaj
Pozwala przeszukać logi wg poniższych kryteriów:
Parametr | Opis |
---|---|
Od/do | Wybierz przedział czasowy, dla którego wyświetlisz adresy dodane do czarnej listy. |
Wpisz mail | Wpisz adres e-mail i sprawdź, czy znajduje się na czarnej liście |
Lista
Jest to spis adresów znajdujących się na czarnej liście. Oto poszczególne kolumny w tabeli:
Parametr | Opis |
---|---|
Powód | Powód dla którego adres został dodany do czarnej listy. |
Czas utworzenia | Informacja kiedy odbiorca został dodany. |
Adres e-mail dodany do czarnej listy. | |
Komentarz | Szczegółowe informacje dotyczące powodu dodania adresu do czarnej listy. |
Akcje | Pozwala edytować lub usunąć wpis. |
Eksport Czarnej listy
Posiadacze Dedykowanego Adresu IP mają możliwość eksportowania czarnej listy do pliku CSV. Zalecamy regularne eksporty listy i czyszczenie własnych baz z nieaktywnych adresatów.
Zobacz, jak wyeksportować Czarną listę do pliku CSV >>
Czarną listę można również pobrać po API. Opcja ta jest dostępna dla wszystkich użytkowników EmailLabs. Zobacz jak pobrać Czarną listę po API >>