Jak ustawić inny serwer SMTP w SalesManago?
Ustawianie innego serwera SMTP w SalesManago, np. serwera EmailLabsTM jest bardzo proste. Całą synergię można przeprowadzić w przeciągu minut. Wystarczy tylko kilka kroków, zobacz jakie to proste:
-
- Rozpocząć należy od rejestracji w EmailLabsTM, podczas której otrzymujesz od nas dane SMTP host, SMTP port, SMTP użytkownik w mailu. Zalecamy spisać te informacje w jednym miejscu.
- Następnie musisz zalogować się w panelu SalesManago i wykonać kilka kliknięć: Ustawienia -> Konta email -> „Dodaj własne konto e-mail”. Otworzy się okno konfiguracji konta takie jak poniżej.
- Pozostały już tylko trzy kroki. Najpierw musisz podmienić wcześniej wymienione dane serwera SMTP przy numerach 6, 7, 8, na te, które dostałeś od EmailLabsTM przy rejestracji. (UWAGA: Dane podane na obrazku są przykładowe)
- Następnie ustawić SMTP hasło przy numerze 9, na hasło do integracji, które możesz ustawić w panelu EmailLabsTM.
- W przypadku punktów od 10 do 15 przy integracji proponujemy zaznaczyć wszystkie pola oprócz SSL. Zalecamy jednak tą część skonsultować z supportem SalesManago.
Uwaga! W przypadku wysyłki przez zewnętrzne serwery SMTP w SalesManago występuje ograniczenie do 1000 odbiorców w bazie. W celu zdjęcia limitu, należy skontaktować się z biurem obsługi klienta SalesManago.